Jan 25, 2012

lawat kawasan

yoyo whadup guys :D

harini g sg besar, bak title diatas, lawat kawasan. well, i datin sri kan.. kih3. no lahh, g sg besar melawat family angkat yang "diangkat" masa class trip bulan lepas. 1 kereta pergi dengan my real mummy and dedi + sister in law n anak sedara. 

perjalanan takdelah jauh mana sebab jalan straight je tapi aku boleh pulak sesat. bertolak kul 9 pagi sepatutnya kul 11 la dah sampai takpun kul 10.30 ke. tapi sebab aku dah sesat ke sabak bernam, kul 12 sampai rumah tu. kelakar n bikin panas je peristiwa sesat tu.

pasni aku datang lagi sekali sumpah aku takkan sesat sebab aku ni jenis kalau dah buat 1 kesalahan, lagi-lagi lah kalau berkaitan dengan drive/kereta, aku memang fobia n ingat sampai bila-bila. bagus kan i? wink3 ;p


sampai-sampai je kena bahan dengan emak n ayah sebab aku sesat tadi kan. lama gak kena bahan tapi senyuuuuuum jeeee :))) kami dihidangkan dengan laksa. makan sampai kenyang gila babeng, pastu rehat-rehat amek angin kat lua rumah, borak-borak dengan emak, pastu pas solat zohor, lunch pulak. even perut masih kenyang tapi ku lantakkan aje sebab nak gerak balik before asar kalau boleh. sedap seyh..


lauk ikan keli goreng cili padi, keladi masak asam, sambal belacan, ikan bakar, ulam-ulam, ayan goreng ala-ala kfc + udang goreng tepung kfc gak. perghh, mewah betol. sory ah memang takde snap 1 pic pun. next time la yee.

pastu petang sikit makan cempedak goreng. then dalam kul 4 gerak, n samapi umah kul 6 camtu. seriuosly kaki aku sangat penat. bukan sebab bawak manual tapi kalau bawak auto pun memang penat gak. dengan mata aku damly tired. agak jelez bila semua yang kat belakang sedap tido, tapi nasib my mummy tak tido, teman si puteior die sorang ni haa, hehe. tengs mummy . muaachh XD


hm udah la tu kot. stiry berakhir disini. next time datang lagi akan ku pastikan ada gambar!

daa~~ 

No comments:

Post a Comment