Dec 5, 2011

#5

this week aku balik rumah sekejap je. just 1 day. hari sabtu dari kolej, itupun sampai rumah asar camtu sebab teman bestie kesana kesini. dah dia yang drive, kena lah follow, kann. pastu ahad petang lepas zohor dah gerak dari rumah nak balik kolej. gerak awal sebab bestie nak g rumah auntie dia and then we shoot to SACC shopping kat vincci  for two new shoes !! hehehe


total up both ??? $$$$


RAHSIA ! i really need new shoes, really need hokeyhh ! bukannya membazir sebab surely pakai kasut tuhh. lepas setel semua, bestie kata 'lapar lapar laparrr' kau memang kannn. takpe sebab aku sayang kau JOM G NANDO'S



first time makan situ, not bad lah dari segi rasa dan harga, berpatutan, for me lah. sebab kitorang makan light2 je, saja nak isi perut. bukan makan ye2 pun.


bila dah sampai bilik, tak tahu apa yang suntik semangat kerajinan aku tetiba je kan, aku letak barang , aku g lap meja study, kemas rak makanan dan susun stock2 makanan yang ada cantik2. pastu aku sapu lantai dengan kipas sekali aku sapu. kihkihkih. then bukak locker kemas locker dan siap2 simpan baju yang tak pakai sangat. nanti study week terus grab luggage and simpan baju2 tu semua kat rumah. ni kira preparation untuk studyweek lah nihh. hahahaha


puas hati tengok bilik bersih !! kipas pun lajuuuuu. before mandi basuh baju yang aku rasa tak berapa nak bersih. dah siap mandi, REST. RELAX. macam dah takda benda nak buat. sungguh selesa malam tadi !


maybe sebab dah puas shopping + kemas bilik. it is lika a TERAPI for me ! tapi  akhirnya tengah malam tadi aku lemah jugak.. mengalir jugak airmata aku.. api yang dulunya kecik sekarang dah makin membesar dan menjalar ke serata tempat sampai dah tak boleh padam lagi dah..


maafkan aku~

No comments:

Post a Comment