Dec 27, 2011

beth-thee-na

hari ke hari aku makin meluat dengan sorang hamba Allah ni. pura-pura baek konon. dah sedap mengata kat fb kat twitter, mengadu kat segala pakwe yang kau hado, pastu nak baek-baek lagi ?

aku memang bukan kawan susah senang kau. aku tak penah kot claim aku besfren kau , kau besfren aku? hado ke weyh ? sekarang nak mengata pulak? kau tu, kawan susah senang aku ke? aku tak perlukan kau kot. tak hadap dengan harta kauu.

helloo. tolong cakap dengan cermin. kau hengat kau dah cukup bagus? dah la player. tapi, macam kau cantik? hot sangat la tuh? dah la joyah nak mampus. sengaja je kan dah nak final nih kau cari pasal dengan aku. aku sumpah nak muntah tengok muka kau, nak berdarah tekak aku nak bercakap dengan kau senyum dengan kau.


dahlah  jiwang, menggedik mengada, bukan manja weyh tapi mengada. tolong sedar sikit ye. kau bakal disembur dengan aku. sebab kau dah melampau. kau dah masuk sempadan aku !


IF YOU SEEK AMY !


No comments:

Post a Comment