Dec 7, 2011

#7

today lunch with cik skandal terbaru, pompuan hokeyhh ? haha cik piha sayang :) entah apa mimpi tetiba datang melati sergah aku kat bilik ajak makan ABC. mengidam ke saudari piha oi? ada babyyy eh dalam poyot tuu *wink3


untungla bila diri sendiri tak makan lagi tetiba ada orang ajak makan. memang aku ON je ! huhu. sebab aku suka orang ajak makan. kalau tak ajak memang aku tak makan harini, kuikuikui. well, bukan taknak makan tapi MALAS nak turun DC tu ha beli makanan. takpe, aku stil boleh survive even 1 hari tak makan nasi pun :))


tapi tadi bukan makan nasi pun, makan ABC + beger ramly dabelcis special punyaaaa :p sedap wok, terbaekk. cis dia mak aihh, tak tahan. daging beger dia pulak wiwiwi memang lazott ! fresh je rasaaa


then aku cerita kat mr pitbull cakap yang beger mcd dia tak sodap, beger ramly aku lagi kenyang+sedap+murah. pastu dia tak puas hati mintak aku belanja. motip?????? semalam ofer nak belanja chocotop, jual mahal. sekarang orang dah taknak belanja, dia mintak2 pulakk. ei mengada ! tak kuasa nak layann. bahahaha


p/s : takde pic nak share sebab memang tak suka macam perak duk snap pic ;)

No comments:

Post a Comment