Dec 6, 2011

#6

makin hari makin meluat dengan kau. segala apa yang kau cakap kau cerita, pergerakan kau pakaian kau, aku benci aku meluat. kalau boleh aku taknak tengok muka kau dengar suara kau. nak buat muka macam ni lah depan-depan mata kau. memang kau akan sentap habis lah kan. kau tu kan mengada. pikir kau je betol.

nah tengok nih !!!




makin lama makin meluat ! tangan nih rasa gatal je nak tampar muka kau. ish !!!!!!!


No comments:

Post a Comment