Aug 5, 2011

apa ada dalam beg mekap ?

perempuan tak pernah lari dari digosipkan dengan mekap even ada je perempuan yang tak suka touch up touch up ni. ada sorang kawan nih kalau kita pakai bedak dia tak nak kita nak bercium-cium pipi dengan dia. geli katanya. dengan adik beradik dia lah. kadang-kadang aku cium je sebab sayang macam adik !!!!! haha

aku ni half-half la. nak kata suka sangat bermekap, takdelah sangat. tapi kalau mekap pun tak over. just bedak, blusher, bubuh eye liner , maskara kalau rajin, lipbalm. ah sudahh. lepas solat habis hilang semua. huhu. 

nak kata tak suka pun tak jugak walaupun bila dah duk kat rumah kalau nak keluar aku jarang la mekap full macam yang aku cerita tadi. biarlah muka berkilat pun, tak kesah . biar takde orang yang kenal :))

aku takde beg mekap, actually ada je tapi tak guna sangat. just pencil case je. dalamnya ada ni je..




maybelline mascara 




maybelline angelfit




silky girl eyeliner




silky girl shimmer duo blusher



krim SAFI



lip ice sheer color



p/s ; mostly i will buy maybelline product because i love that brand :)


No comments:

Post a Comment