Jul 29, 2011

gedik telebih wokk

after maghrib, teman abang kesayangan beli buah epal hijau. hm, EPAL HIJAU.. teringat kat someone. sudahlah, lupakan. fokus pada cerita sebenar.

mula-mula nak withdraw duet dulu. dah nak sampai lupa pulak harini orang dapat gaji, so bank penuh, jalan pun jammed. so gerak tempat lain, ikut jalan jauh., akhirnya draw dekat shell. hahahaha. adoi.

then balik lepas beli kfc untuk si 'pakwe' kurus dan tak lupa si 'pakwe' comel pun nak jugak. singgah kedai buah, tujuan yang utama, kan ? hakhakhak. aku yang beli. tetiba lepas dah cakap kat abang tu ' nak epal ni sekilo', aku toleh sebelah kanan. ada ehem-ehem. aku tak tengok sangat sebab aku tak suka tengok laki. dari jauh suka lah. hikhikhik. tapi ni dekat. malu tapi control. ahh gedik lah !!!!!! GELI

at first aku ingat kat that guy si A. aku cover-cover jugak lah nak tengok dia, rupanya bukan. fuhh, lega :) aku rasa dia tengok-tengok aku. ok aku memang perasan. tapi aku ada banyak tanggapan. mungkin dia tengok aku sebab :

  1. aku selekeh. ye memang. dah macam mangkuk tingkat aku rasa aku punye dress up tadi. hahaha
  2. pelanduk 2 serupa kot . entah-entah muka aku serupa kaum kerabat dia, takpun aweks dia ke, etc
  3. dia tengok aku gemok sangat. kahkahkah
  4. aku cun ? bluekssss.. woi minah, cun muka tapi perangai tak cun sapa nak kau haaa.. 
  5. dia suka aku. hikhikhik. ayat tak boleh belah la we.. peghasan tahap babun !!!!

sumpah aku memang annoying. puh-lease laaaaaaaaa :DD

tapi waktu balik kami gerak sama-sama. dia gerak dulu. tapi dia tengok aku naik kereta apa. maksudnya ??????

dia buat pengecaman no plat aku ke? atau dia nak tengok kereta sapa lagi mewah? hm ofcz la kau, honda accord i think ? tapi honda la, nampak baru lagi. atau..... atau ...... atau ???????????

entahlaaaa :))

love.love.love

No comments:

Post a Comment