Jul 29, 2011

day6..

ehem-ehem. nampak nya korang macam nak sangat aku  reveal 3 PERANGAI BURUK aku. hahaha, takpe, tak kesah. bukan 3 je aku boleh bagi, 1001 pun boleh sebab aku ni memang teruk bebenor :)

oklah, day6 : beberapa perangai CANTIK aku sebab rasanya 3 tak cukup


  • maki orang - ni kalau dah marah sangat sampai berapi dan keluar asap kat telinga. lagi satu terjadi bila aku dah lama pendam tapi tak setel-setell jugak, makin teruk adalah.
  • tido - bangun lambat, pastu petang karang tido lagi, malam baru lah tekebil-tekebil tengok kipas, siling, sebab mata tak mengantok lagi walaupun dah lambat gila !!!!!!!
  • malas - excercise. niat je lebih, semangat menggunung tahap gaban. tapi nak buat, macam haktuihh.
  • bergosip - suka ambik tahu hal orang, macam aku ni bagus sangat kan
  • suka salahkan orang - aku jelah yang betol kan. sebab tu aku benci ramai orang. 
  • marah orang/benda - aku cepat panas hati, bila dah marah semua benda tak kena
  • cakap sorang-sorang - ni ciri-ciri pompuan gila


dah scan keburukan aku? janganlah dekat-dekat dengan aku, nanti mati korang. daa~


No comments:

Post a Comment