Jul 12, 2011

day5 : status / relationship


benda yang paling malas aku nak jawab. sebab orang tak percaya cakap aku. haishh -.-''


aku single, nak try masuk line ? sila kan. hehe :) aku lagi selesa berkawan dari bercinta. kadang-kadang teman tapi mesra, dan ada jugak yang hanya kawan tapi dia yang perasan. whatever la kan. 


motif, aim, objektif aku sekarang ni nak cari jodoh untuk jadi teman hidup aku sampai ke akhir nafas kami. bukan untuk teman suka-suka ataupun teman mengisi masa lapang. aku taknak sia kan hidup aku demi orang yang tak pasti lagi nak kan aku sampai bila-bila.



'' biar cinta yang datang kepadaku, bukan aku yang datang kepada nya ''



lagipun aku masih muda, pelajaran itu lagi penting sebab aku sudah capai langkah pertama untuk membanggakan kedua ibu bapa ku. so aku taknak semua ni jadi sia-sia. apa-apa pun aku utamakan pelajaran dulu walaupun masa tu aku sudah berpunya. senang cerita mintak mak jelah carikan jodoh. kalau boleh nak ustaz, selamat dunia akhirat. hihi. ALLAHUAKBAR. anything ALLAH decide for us :)


no komen lah. aku memang sengaja update day 5 ni cepat-cepat sebab aku memang anti soalan macam ni. hehe . peace no war beybeh :)



No comments:

Post a Comment