Jul 11, 2011

day4 : benda dibuat bila sorang-sorang

'' barang yang lepas jangan dikenang ''



itu untuk intro je. takde kena mengena dengan entry ni. hehe. bila kesorangan, aku akan 




---------------------------------------



  • baring sambil teringat kenangan yang dolu-dolu. time nilah baru nak ingat kan. biasalah, mainan minda :)
  • tengok fon. tengok la segala text yang aku stil save. semua folder aku terjah. inbox, folders, draft, sent items, templates pun ! hahahaha
  • berfikir. fikir tok kurus ! hahahaha. masa nilah macam-macam plan keluar. gilaks la ! tapi semangat nak buat ?? Allah jelah tahu. hehe
  • surf internet. dulu sebelum 'peristiwa' tu berlaku, aku sekejap-sekejap online, log in pesebuk, sebab maen game it girl. aku dah level tinggi woo ! aku nak berlumba dengan orang. hehe. tapi sekarang aku dah jarang gila online.. pesebuk aku dah deactivate. selalu tengok blog je :)
  • makan. erk, hehe. kalau lapar makan lah. kalau tak lapar pun, mengunyah jelah. suka oreo celup dengan susu , macam dalam iklan :p untuk elakkan benda macam ni, aku rajin gak la puasa.
  • dengar lagu. tapi jarang jugak lah. kadang-kadang je, ikut mood. sekarang mood maher zain, aku nak berubah, jadi aku perlukan kata-kata semangat yang takde sape pun nak bagi, so lagu maher jelah mampu kuatkan aku dan bagi aku berfikir dengan lebih waras.


    dah, itu jela kot. ni je lah idea aku. hasrat hati memang nak rajin update blog. selalu je ni tengok dashboard. tapi entah la.. aku tengah dalam mood nak bersendirian, aku tengah mencari diri aku yang sebenarnya.. inshaAllah.. :))


    No comments:

    Post a Comment