Jun 24, 2011

cabaran !!!

aku rasa aku nak join la cabaran 30 hari ni. aku dah selalu tengok kat blog orang lain tapi duk pikir-pikir nak jugak ke tak nak. yang biasa aku tengok yang in english punya. macam tak berapa menarik minat aku. tu lah sebab nya aku duk pikir je sampai dah hangus pun tak boleh nak decide lagi ! hahaha

tapi recently, aku ada view 1 blog ni, tak ingat la sapa punya tapi bejaya la aku copy benda alah tu, in malay, interesting yaww. simple je.

nah ni dia


day1 : lagu yang anda dengar harini
day2 : movie paling best penah tonton
day3 : benda dibuat sebelum tido
day4 : benda dibuat bila sorang-sorang
day5 : status / relationship anda
day6 : 3 perangai buruk
day7 : 3 perangai baik
day8 : pergaduhan paling teruk
day9 : perasaan anda harini
day10: apa berlaku harini

day11 : gadget anda
day12 : apa ada dalam beg mekap
day13 : apa dalam beg duit
day14 : perkara menarik harini
day15 : apa nak buat kalau dapat 1 juta
day16 : guru favourite di sekolah
day17 : gambar bilik idaman
day18 : benda paling mahal pernah beli dengan duit sendiri
day19: jenis manusia yang menarik perhatian anda
day20 : apa yang terjadi harini

day21 : benda wajib bawak bila keluar
day22 : tarikh-tarikh penting
day23 : dream wedding
day24 : tempat makan favourite
day25 : makna disebalik link blog
day26 : 15 fakta tentang anda
day27: makanan dan minuman favourite
day28 : hobi anda
day29 : siapa anda 10 tahun akan datang
day30 : apa yang akan terjadi harini


tengok lah bila nak start ! hahaha :D

2 comments: