May 14, 2011

M.A.L.A.S

malas nak update blog sebab kena taip, kena ada idea nak cerita apa, amek masa yanga gak lama untuk semua tu. tapi kalau update tumblr sekejap je. just reblog and buh la caption sikit . hahaha :DD

sejak dah habis semester 1 ni 10hb yang lepas, aku habiskan masa kat rumah tapi at the same time, aku mencari kerja. khamis lepas aku dengan bestfriend yang baru lepas habis matrix sama-sama nak jadi cikgu ganti la kunun nya. so dah 5 sekolah rendah kitorang serbu and semuanya bagi kitorang borang, so senin ni nak g submit :)


dalam kereta aku duk asyik nyanyi rangkap lagu ni '' kiri duri kanan pun berduri  blablabla '' kesian tak tahu lirik lepas tu apa, duk ulang rangkap yang sama. kesian kat kawan aku sorang tu asyik dengar je lagu tu, hahahah. kau jangan banyak bunyi aku tinggalkan kau kat tepi jalan nanti. hehehe



nasib baik ada kereta kancil kakak aku tu, dapat la aku lanyak bawak g sana sini. hee ~ cuti kali ni aku takda selera sangat nak makan nasi. bole dikira berapa kali je aku makan nasi. takpelah bagus jugak. ngeh ngeh ngeh


aku kena kerja cepat nanti abang aku marah. takpe, minggu ni dengan minggu depan je aku relax. ok !!
nak duit nak duit nak duit. ka-ching !! huhuhu. nak shopping shawl , seluar, baju and kasut :DDD


papai !!






No comments:

Post a Comment