May 2, 2011

baby fossil sayang

sebelum tu, aku nak bgaitahu. aku tak tahu kenapa musim exam ni lah aku addicted dengan FB. even aku tak update status pun, once aku ternampal laptop, aku akan on and then we move to the next step - LOGIN FB. what the..... 

one more thing, my profile picture. i lost my passion to put my real face as my default picture. before this aku letak gambar awek bawah ni. sikalang suda tuka maa.. gambar high heels. huahuahua. sHeNgaL ! pasni tak tahu nak letak gambar apa. gambar dengan pakwe, maybe ? insyAallah :) gambar masa kami keluar nanti, entah bila-bila kan, hehe, aku akan pasti kan gambar kami di snap ! yeahhh ^^


HA, BABY FOSSIL !!!! 



i'm in love with this baby baby baby oooo my baby baby baby oooo..... (justin bibir)














bagi aku, aku sangat madly truly deeply in love with this kind of cross handbags ! for me, they are soo beautiful. for you, i dont know . heh heh heh. maybe dalam gambar, gaya-mutu-keunggulannya tak terserlah. tapi pi tengok depan-depan. aku boleh cair ! lagipun ini beg remaja-remaja. not much handbag yang mother-type macam brand lain. ada orang gila gucci, gila sembonia, gila bonia and whateverr laa. tapi aku satu je, FOSSIL love. sebab bagi aku, brand lain memang nampak bergaya, mewah, blink sana blink sini, tapi fossil simple dan ada gaya tersendiri.


p/s : tak perlu nak nampak kaya dari segi luaran, kadang kala brand tak menjamin kualiti :)

No comments:

Post a Comment