Apr 13, 2011

soalnya hati

aku memang 100% bengang dengan kau.. kau kena ingat, soal hati dan perasaan tak boleh dipaksa-paksa. kau tak boleh nak paksa aku terima cinta kau. sorry, tak boleh sangat-sangat. even kalau aku single pun aku memang tak ada apa-apa hubungan special dengan kau dalam masa terdekat nih.

sumpah aku stress dengan kau yang suka mendesaka aku, suka merajuk, suka terasa hati. macam kau tu pakwe aku ?? kawan je ok. macam yang kau sendiri mention sebelum-sebelum ni. kau ingat la apa yang kau dah cakap.


kau couple jelah dengan orang lain.. bukan tak ada pompuan yang suka dekat kau, ada je. tapi kenapa pompuan yang tak ada cutting ni *macam kau sendiri cakap * yang kau nak jugak??? buta ke apa ???


aku bengang, menyampah dengan kau. jangan harap aku nak baik-baik macam dulu. kau tu ego !!!!!!!!!! blah la luu. sekali aku dah tak suka orang tu, ambik masa yang lama untuk aku lupakan semua. dan kena ada sebab yang paling musabab untuk aku tak benci kau lagi dah.

kau dah cari pasal dengan aku, so terima lah akibatnya. BOLEH BLAH!

No comments:

Post a Comment