Mar 24, 2011

tangga owh tangga

biarlah aku straight to the point. ni cerita semalam. ala, bukan cerita seram pun. tak mengerikan pun. hahaha. so jangan tekup muka dengan bantal k. nanti lemas sape yang sanggup nak buat cpr. huahuahua


dari kelmarin lagi aku dah plan dengan seorang sahabat ke kelas ku yang setia denganku, ecewah. ha selalu nya tiap-tiap hari kitorang akan pergi kuliah NAIK BUKIT, balik kuliah TURUN TANGGA. maka nya, tetiba aku teringat kakak aku penah kata


'' apesal kau tak pergi naik  tangga, balik turun bukit. exercise la sikit"


so, aku pun tukar la plan macam apa yang dia suruh. dan semalam kitorang  baru nak praktikkan, sampai-sampai je anak tangga yang terakhir, betol-betol ni yang terakhir, dapat message...


KELAS PROF CANCEL. TOLONG BAGITAU YANG LAIN



wehhhhh...  hm.. tak mau cerita laa :( peluh takyah cakap la. dengan jantung dupdap dupdap. aishhh


korang tahu tak tangga batu caves???? macam tu lah tangga nya !! mendatar, separa datar, tinggi dan makin meninggi sebelum sampai ke puncak !!! grrr.. grrr  




No comments:

Post a Comment