Jan 28, 2011

masalah sungguh

damn ! baru ku tau camping tu tak wajib sebenarnya ! but then kalau kau pergi, 30% dah dalam tangan. so boleh la ponteng dua tiga kali. jangan lebih-lebih ikut sukahati mak tiri kawan jiran depan umah kau pulak. kang failed terus repeat 1 sem semata-mata sebab koko je. erkk. kalau tak, kau wajib la datang kawad every saturday. hm but then, senang je kan cara nak recover 30% tuuuu :'(

mak !! nak balik !!!! *rumah kau dekat je kot. 30 minit je *    =.=



oii. yang dekat tu la lagi rindu nak balik tau. ini theory aku. lalala~



ok takpe. stop menyesal. boring la dengar kau melalak. hahaha. kau dah bayar dah pun. tu la. sapa suruh excited sangat g bayar awal-awal. amek kau.. aku banyak assignment la weyh  !! aku nak kena snap banyak pics !haa. sapa nak jadi model aku ???? angkat tangan ! hm tak yah la. karang korang suruh aku bayar korang. biar kucing aku jela jadi model. lalala :P


next.. kau dah balik rumah kan. mesti kau tengah bahagia sebab boleh online ikut suka hati kau. kat kampus kau cam terbatas sikit kan. aku memang jelez bila kau dapat online. sebab kau akan menyakitkan hati aku. kau akan blogwalking kat blog 'itu manusia' dan kau tak kesah yang aku punya pun. still ! kau buat perangai lama ! aku kesah tapi tak kesah pun. erk. camne tu ? kihkihkih. perlu ke peluang lagi ?? macam tak . aku boleh kutuk+puji kau dalam blog ni. sebab ?? kau tak kan tahu kewujudan blog ni :))



tapi serious aku sedih dengan kau tapi kau gembira dengan orang lain. bye kawan yang aku sayang gila babi :'D

No comments:

Post a Comment