Jan 24, 2011

hai sayang !

hai awak yang ku sayang !

awak sangat special sebab entry ni cerita pasal kamu saja. hahaha.


saya tak mampu hidup tanpa kamu. bagai jantung ini ditikam bertubi-tubi dengan pisau kalau kita putus sahabat. huhu..


saya rindu awak sayang ! 


tapi saya tak mampu nak tengok gambar kamu ataupun gambar kita dulu-dulu.


pelik, kan ? sebab orang kalau rindu suka tengok gambar kenangan dulu. tapi saya tak ! sebab nanti saya akan rasa sakit + sedih .


sebab saya sayang awak sangat-sangat dan rindu giler kat awak !



awak dah la jaaaauuuuhh dengan saya sekarang ni.


dugaan-dugaan..



friendship doesn't care about the distance. as long as we trust each other. the friendship will go on till forever.


awak, u cannot hide anything from me. i can know all the things that u never told me before. haha. hebat kan?? hehe.


see u soon sayang..

No comments:

Post a Comment