Jan 20, 2011

geli hati

hye uolls.. tadi punggah almari. ingat nak selongkar seluar jeans zaman dolu-dolu. perasan dah kurus. tapi tetiba terjumpa satu beg yang dalamnya ada buku. tapi dalam otak dah pikir dah ' mesti ada rahsia dalam beg ni' sebab kalau tak, idok le teman nak sorok beg tu dalam almari dik oi... hahaha.


and yes, i am right !! dalam banyak-banyak buku yang ada, satu buku ni ada terselit 2 sampul surat- LOVE LETTER and CD-ROM.


bongek tak bongek, tetiba rasa nak gelak even tak bukak lagi. and oops, pengumuman, harta di atas milik saya ye :)) ni je satu-satu nya love letter yang saya ada sebab he was my first partner. when i was 13 !! huhu.. 


dia yang ajak couple and dia la yang ajar saya couple-couple ni . kalau tak memang tak la saya nak bercouple. saya tak cinta dia pun. just saja nak rasa bercinta. kahkahkah. 



isi surat dia kelakar gila. serius tak rasa macam surat cinta pun. kat sampul je dia dah wat lawak.

                                                 
                                        TO : _ _ _ _ _ _ _ CUTE




saya rasa mesti posmen tu dah gelak-gelak masa nak bagi surat tu. biasa la, budak zaman pos-pos surat... 
bahaha. tu belum masuk isi tersurat dia lagi. macam shial.. ringkas tapi kelakar. hahaha. cd rom tu ada gambar- gambar dia. sumpah tak nak tengok dah sebab akan rasa geli-geli :)) 


p/s : dia sudah berpunya sekarang. saya tak cinta dia dari dulu sampai sekarang even kami penah couple for 2nd and 3rd time. saya mengaku ini CINTA PALSU :) harap kau bahagia dengannya, qayyum :D



yang benar, 
bekas awek kau :p

No comments:

Post a Comment