Jan 3, 2011

celaka day

sorry. harini memang harsh words semua ye. first day start kelas. shit head betol. mini transkrip tak print la, pastu orang office memang 'jual ikan', pastu kelentong  kaw-kaw punya. aku pun lurus bendul percaya 100% kenapa. bukan nak tanya membe laen ke ape. diri sendiri yang lembab. nak salahkan orang. haha dh taknak carut lagi. nak jaga kesucian dan kewangian mulut ;)) kalau tak dah lama bercucuran air mata mahal ni.  nasib baek tak ngadu kat besties. kalau tak memang leleh la jawabnya... sambil jalan sambil nanges. erghh.. agak malu :p

1 comment:

  1. haha .mula2 bce ayat 'jual ikan' ,mke dh b'kerut2 apa benda nih .rpe2nye selfish .mgkn org selfish tu nk jd usahawan jual ikan .sbb tu la perangai nye mcm tuh

    ReplyDelete