Dec 9, 2010

apa sudah jadi ??



owh, baru saya tahu.. awak memang tak buat macam apa yang saya selalu buat pun iaitu -mengusyafacebookawak- alhamdulillah, syukur.. :) ish, kenapa lah saya post entry kat bawah ni, kalau tak mesti awak tak tahu kan. aiyaakk..ish buduh la weh. hahaha


ok stop sedih-sedih. dah bosan, penat gila babs. oopss !! hahaha. hey anda !! harini saya sangat teruja tau !! sebab... siang tadi drive ke ipoh dan tiba-tiba...saya dipotong oleh my dream car  BMW X6 !! warna merah hati pulak tuuu...tangkap cintan wehh :p~



inilah dia kereta-dari-my-future hubby!!  :)





nampaknya saya memang truly in love with this car. masuk ni dah 2x cerita pasal dia je. huhu. tengok dalam gambar memang takde perasaan, tapi bila dah depan mata...korang ukur la sendiri kegedabakannya. hee~


No comments:

Post a Comment