Nov 16, 2010

wow, indahnye..!

siapa kat sini tak nak kahwin sila kembangkan hidung ??see takde siapa nak buat sebab agak tak comel rupanya. maknanya semua gatai nak kahwin kan?huhuhu..


ditambah pulak sekarang musim orang bersuami beristeri. tiap-tiap minggu dapat offer g kenduri. yelah, mak offer saya nak ikut ke tak.heheh. biasanye saya tak ikut melaenkan mak nak berkawan. alah, abah ada kan. abah la kawan mak. :)) well lupakan tentang ituu..



saya akui tiba-tiba menjelma rasa nak kahwin. adoi, gatai nye anak dara sapa lah ni...belajar pun tak habis lagi. kikiki.. sekarang macam-moacam konsep ada. tadi saya terbaca kat kosmo ada perkahwinan ala-ala kayangan. apa maksud kayangan? ok megikut kamus dewan muka surat 123456 belah kiri barisan no 50, ok ini 1 penTIPUan. hoho.. kayangan tu maksudnya macam berada kat awanan la, gitu lew.. so macam mana nak dapat konsep ni? kahwinlah kat menara kl tu. besh nyee... ada duit, segala-galanye boleh. segala konsep boleh, cakap je, janji ada ongkosnya :)




                                                                   

 nak berangan jap :D






love.love.love

No comments:

Post a Comment