Nov 11, 2010

walk away

selamat kepada semua..
semoga sekarang sedang menikmati malam yang indah nan ceria.ecewah!hahaha. kali ni saya mahu bercerita lagi. lagi dan lagi. selagi rasa ini tidak mati :). WALK AWAY.. not a big deal for u..yeah, for me too ("',)
i just want to express out how the feeling if someone special in ur life walk away or maybe is walking away from u now.. no no no. i'm not in a mood of love or heartbroken. haha.. but just to share. tak salah, kan, kawan-kawan?





saat meninggalkan.. eh, senang je kau pergi kan? just angkat kaki, then blah. at least, say goodbye. takpun toleh belakang sikit. bukan kena bayar pun -.- dengan bunga ros pink die. adoi..











selepas pemergiannya.. kamu termenung ..eh eh, comel plak kucing ni. pandai jugak kau termenung ye? kih3..









bila dah tahan asyik termenung je.. mulalah banjir....kalah banjir kat kedah nun. huhu.. sebaldi air mata dia saje. boleh buat basuh kereta ni.jimat bil air :)  ha rahsia saya, saya suka nangis. bukan apa, bagi saya menangis ibarat cuci mata..adeyh, bole diterimapakai ke alasan ni?hehe.. dan 1 lagi, saya suka tengok mata yang sedang bergenang air mata. rasa macam suci je muka.muahaha.. :D






arghhhh...dah puas termenung, menangis, bukan kau datang balik pun.nak g jalan-jalan lah plak. nak mengorat. siapa nak ikut !! jom lah, kita naek moto grand ni. hahahahaha





                                                           pink colour tu...layannn :)





love.love.love

No comments:

Post a Comment