Nov 28, 2010

i know who i am..

translation untuk title di atas SAYA TAHU SIAPA SAYA..


ni bukan first time saya sedih, hiba. almost give up before this. tapi saya teruskan jugak.
dengan harapan ada perubahan la. but still, nothing change. sama saje. takpe lah. saya pun dah start tawar hati ni. nak merajuk pun tak guna. takde sape nak pujuk   =.=


dah banyak kali berlaku. saya jejak awak. awak tak jejak saya pun. takpe. saya tahu awak makin famous. that's good. satu pencapaian yang bagus. keep it up ok ! :) i always follow u. tapi sayang. awak tak terperasan pun benda tuu.



baibai awak :)



love.love.love





4 comments:

  1. jgan pikir camtu awak...dia x femes...n dia skdar bljar..n it works..dia x brubah pon..jgn slah fham.myb hnye prasaan awk...

    ReplyDelete
  2. sabar2...awk jgn fikir cmtu..byk2 sabar yer...(^_^) senyuum....

    ReplyDelete
  3. awak2 di atas, thanx ya!!malu lah pulak sebab post entry bunguks ni. huu~neway, thanx 4 d advce. teharuu.. :) thanx! thanx ! :D

    ReplyDelete