Nov 11, 2010

gossip girl

hello !
apart from known as 'minah ceria', u can call me 'gossip girl'.
hahaha. because i love gossiping. a dare confession right? :)
it's true. i love googling. i will not forget to google about " GOSIP ARTIS MALAYSIA TERKINI"
my besties tau lah pasal ni. sebenarnya, saya suka nak tahu cerita artis kita. ye, memang ramai yang tak senonoh., oopss! adakah itu melampau ?zip mulut sekejap...hehe
dorang ni, kalau nak kahwin, kemaen hebahkan. nak semua orang tau. hantaran takyah cakap.macam nak berlumba-lumba siapa yang lagi mahal. lepas tu mula lah dengar ura-ura rumahtangga dia bergelora, suami artis tu ada orang ketiga, macam-macam lagi ! yang paling kelakar, bercerai sebab isu balik kampung.adoi, lawak sungguh lah artis malaysia ni.. berbalik kepada 'tak senonoh', ramai kan yang masuk club. kalau disko kat kl tu semua dia tau. pakai rantai salib lah. nak kawan dengan orang futeh, yang kaya. kalau bukan golongan vip, ahli perniagaan, jangan berangan la nak dekat-dekat weh..tolonglah jangan menunjuk..yang berlakon sentiasa dapat watak alim. pakai tudung saja kalau dia yang berlakon. tak pun dapat watak yang sedih-sedih. konon kita pulak ingat dia tu baek.walhal kat luar, dia lah ratu/raja segala keseronokan. ish3...apa nak jadi..yelah, dah nama pun dunia lakonan. so, semua penuh dengan lakonan saje lah. saya bukan nak menjatuhkan, tapi itulah realiti. banyak lagi nak cerita ni, tapi rasanya cukuplah ini saje kot? ramai yang melihat anda. so, pandai-pandailah jaga diri ye wahai cik artis sekalian.. :)



love.love.love

2 comments:

  1. yup, byk. antarenye si pmbace berita tv1. google la awk :)

    ReplyDelete