Nov 25, 2010

ceritera hari KHAMIS

harini hari khamis. bukan sebarang hari. tapi hari antara hidup dan mati. HAHA





ha murid-murid. sila sebut 3 huruf diatas dengan betol. ^_^

berikut cerita sebenar si penulis blog 



" ok gua tak nak cerita yang awal-awal tu sebab gua TAK NAK. gua nak cerita yang ni sebab gua NAK. disebabkan gua punya no 32 per 40 lebih, gua dapat group buat kat litar dulu. alhamdulillah, gua L.U.L.U.S semua part *senyum* :)) . pastu gua tunggu nak ke jalan raya, punya lah lama wa cakap sama lu.. kereta yang dari tadi banyak tinggal dua tiga kerat je. ntah mana terbang. masa menunngu tu gua buat bodo je. konon dah hafal semua. tiba turn gua, gelabahhh.. gua hampir-hampir terlupa hon dik oi.. nasib.. jpj gua, hm, jantan, agak veteran. ah, peduli apa, bukan gua nak ngorat pun.. tapi gua tak tahan la..bukan tak tahan apa. dialog dia tu! "




berikut diaolog si abang jpj 


si A: assalamualaikum
JPJ : waalaikumussalam wbt. awak pakai perfume apa?
si A: 'bercakap dalam hati - busuk ke aku ??- 
JPJ : bukan apa, nextweek befday orang rumah, ingat nak beli 
si A : "buat bodo, check everything" nak pegi jalan mana?
JPJ : kita pegi jalan3 ye.'
si A : ok *suara cute *



masa nak keluar dari harmony

ok situasi termati enjin sebab salah masuk gear.







JPJ : eh eh. relax..
si A : huhu..
JPJ : kenapa berhenti lagi ? jalan.. ai, nak kena karate ni *buat lawak ni *
si A: hee~



2 minit kemudian...


JPJ : awak duk mana?
si A : tuuutttt...
JPJ : owh dekat je. sekarang buat apa, cuti belajar, kerja?
si A : cuti belajar.
JPJ : kat mana?
si A: tuuutttt..
JPJ : amek apa tu ?
si A : tuuuttt..
JPJ : selalu sapa call, parents ke awak? berapa kali seminggu ke setiap hari ?
si A : mak saya. tiap-tiap malam call.
JPJ : bagus la. saya pun sebagai ayah risau kat anak-anak saya. macam tu la mak awak rasa jugak. 
         nanti awak pun rasa yang sama.
si A : *senyumm..* hehe
JPJ: sapa amek japgi? parents ke harmony?
si A : parents.
JPJ : dah call?
si A : belum. lepas habis ni saya call.
JPJ : yela kan, takkan nak call sekarang. kang awak makin nervous plak. eh ntah-ntah ayah awak
        tengah skodeng awak.
si A : hahaha takde lahh..




sesudah sampai kat litar


JPJ : ok pasni kita jumpa kat luar la. saya nak amek awak sebagai ****** saya. muka dah ada. mata 
       tu nampak berani.
si A : haha. insyaAllah..
JPJ: eh sabau..tunggu jap. ha orang mana cakap 'sabau'?
si A: hm. orang melaka.
JPJ : ahaa..
si A : orang melaka?
JPJ : hahaha.tengok nama lah..
si A : ha, yang pasal perfume tu, cari jela yang tak wangi sangat. nanti busuk pulak.
[dah habis baru jawab. sebab dah setel semua hati pun senang.hoho]




OK AWAK SEMUA.. NAMA DIA KELANA  :)




see, dia je banyak cakap kan? sengaja je tuu..








ini hasilnya !! :)) tahniah untuk diri sendiri. thanx to my family members cz support me ! ceyt, cam menang anugerah lak. geli... huu

No comments:

Post a Comment