Nov 24, 2010

bila daku sedih..

beberapa perkara yang akan dibuat bila daku berduka lara :



1 - bermain dengan kucing. especially anak kucing. tak kisah cute ke tak. bila tengok 'dorang'
     bergurau sesama sendiri, secara automatik akan senyum sampai telinga. ok TIPU.. hahaha


2- ok ni masa tengah nangis, saya akan cakap depan cermin. ohmai..gilo punya budak. hoho. 
    but then, that's my  way to let all the misery in my mind flow out. 
    so, NO MORE TEKANAN :)  sure punya lahh


3- dengar lagu yang touch-my-heart. saja gedik nak emo 1 hari. nak bayang saya lah penyayi lagu
    tu. takpun..bayang watak dalam lagu ADALAH saya. kikiki


4- berlakon. ini memang betol-betol tak semenggah. ada ke berlakon cerita sedih. aduh,
    terREVEAL pulak..maluu..hahaha. macam mana saya berlakon?? itu rahsia lah. nak tahu? 
    pay me, pay me.. mengada !! :D


5- buat something yang agresif. oopss!! apakah ?? actually saya pun tak tahu nak explain macam
    mano. hm bagi contoh la ekk.. kat toilet, simbah air kuat-kuat kat mana-mana part la. hee~ 
    yelah mana ada punch bag..:'(



rasanya 5 jela kot.. :)) semoga tak berterusan sedih. buat something ok kawan-kawan? yang berfaedah lorh.. 




love.love.love


No comments:

Post a Comment